Waarom “gratis” het gemakkelijk maakt – Je moet geven voordat je krijgt.

gratis

Weet je wat het meest gebruikte woord is dat individuen in een zoekveld op internet typen? Door te herkennen wat dit woord is en het ten volle te benutten, kan jouw verkoop letterlijk EXPLODEREN in het geval dat je een online bedrijf onderhoudt. Sta me toe het te verduidelijken.

Het uiterst belangrijke woord is GRATIS !!!

Het woord dat meer wordt gebruikt bij het zoeken op internet dan bij andere, is GRATIS. Iedereen koestert eindeloos iets. Niemand hoeft iets te betalen als hij het voor niets kan krijgen.

Overweeg alle gelegenheden waarop je iets op internet hebt gezocht. zij het voor informatie, een dienst, een product, eigenlijk alles. Heb je gewoon de beschrijving, een trefwoord of woordgroep ingevoerd, of heb je er ‘gratis’ voor geplaatst? In het geval dat je het woord gratis hebt toegevoegd, toen de webcrawlers de resultaten produceerden, het gaf je een overzicht van ‘gerelateerde zoekopdrachten’ met de zoekwoorden die je gebruikte met ‘gratis’ voor hen.

[lwptoc]

Het voordeel van iets voor niets geven

Als je als online bedrijf een product, dienst of bepaalde gegevens voor niets aanbiedt, kan het een ongelooflijk rendement opleveren. In de eerste plaats helpt het de rangschikking van jouw zoekmachine. Aangezien het woord meer dan welk ander woord dan ook in een zoekopdracht wordt getypt, zal het verbluffend veel opleveren als het op jouw site wordt verbeterd.

Wanneer een klant je heeft ontdekt in hun zoekresultaten, trekt verder gebruik van het woord gratis hen nog meer aantrekken. Hen iets voor niets geven als ze jouw site bezoeken, is een grote fascinatie. Het heeft inderdaad zo’n enorme aantrekkingskracht dat ik niet kan benadrukken hoe belangrijk het is.

Hoe iets voor niets geven je geld kan opleveren

Op het moment dat iemand jouw site bezoekt om hun gratis geschenk te claimen, kunnen er een paar dingen gebeuren. Om hun gratis item te krijgen, moeten ze je hun naam en e-mailadres geven. Dit is in ieder geval de # 1 reden om hen in de eerste plaats iets gratis aan te bieden. Het is vrijwel onmogelijk dat iemand bij zijn eerste bezoek aan een site iets koopt. En tenzij er een verbazingwekkend doel achter hen is om terug te keren, zullen ze misschien nooit meer terugkomen. Door hun e-mailadres te hebben, kunt je hen bereiken en hen eraan herinneren om terug te keren naar jouw site. U kunt hen ‘speciale aanbiedingen’ en uitlopers aanbieden via jouw correspondentieberichten.

email nieuwsbrief

Het is een bekend feit dat er gemiddeld 7 contacten (pogingen om iets te verkopen, terug te herinneren aan aanbiedingen, etc…) met een klant voordat ze echt iets gaan kopen. De verklaringen hierachter zijn erg lang en zijn een heel ander artikel, dus laten we ons aan het huidige probleem houden. Door de mogelijkheid te hebben om het contact met jouw klanten te hebben, is jouw kans dat ze een aankoop doen aanzienlijk toegenomen. Ze leren ‘jou te vertrouwen’, je raakt vertrouwd met ze en dat is wat de deal vaak sluit. Je krijgt deze dingen van je klanten en dan kopen ze. Langs deze lijnen is dat de manier waarop je geld binnenhaalt uit het gratis weggeven van iets.

De kwaliteit van gratis

Het item dat je aanbiedt, of het nou een lidmaatschap is op een e-zine, een e-boek, rapport of software, MOET van acceptabele kwaliteit zijn. In het geval dat de klant zijn gratis geschenk krijgt en de kwaliteit slecht is, zullen ze niet terugkeren naar jouw site en kopen ze niets. Ongeacht of je de beste site in jouw specialiteit bent, met de beste arrangementen, die ze nooit zullen ontdekken, aangezien ze gewoon niet terugkeren.

Aan de andere kant, als ze onder de indruk zijn van hun gratis geschenk, zijn ze meer dan geneigd om jouw site keer op keer te bezoeken. Hoogwaardige, waardevolle items zijn van fundamenteel belang voor het geval je het ‘gratis aanbod’ nodig heeft om voor je te werken.

Hoe je mensen ‘gratis’ naar jouw site kunt leiden

Advertenties (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc…) zijn een geweldige methode om mensen naar jouw site te leiden. De kop en beschrijving zouden gebaseerd moeten zijn op het beruchte “hoe kan dit mij ten goede komen”. Dat hen een gratis geschenk aanbiedt. Dit zal hen ertoe aanzetten op de link te klikken en jouw site te bezoeken.

Social Media

U kunt voor niets advertenties plaatsen. Typ gewoon ‘gratis advertenties’ in het google zoekveld en bekijk de duizenden resultaten die de zoekmachines opleveren. Presenteer jouw promoties regelmatig en het verkeer zal blijven komen.

Verschillende manieren om verkeer te genereren met ‘gratis’

Gebruik het in principe overal waar jouw advertenties verschijnen. Als je artikelen, rapporten of e-boeks distribueert, plaatst je jouw aanbieding in jouw bronnen vak. Als je pay-per-click gebruikt, gebruikt je de aanbieding als duplicaat van jouw promotie. Publiceren in e-zines, jouw eigen, van een dochterondernemingen of gekochte reclame, gebruik opnieuw het gratis voorstel.

Kies voorzichtig

Als je beslist wat je wilt toegeven, is er één aanbeveling die cruciaal is. Maak het gratis item geschikt voor je publiek. Welke specialiteit je ook in werkt, blijf bij het onderwerp. Als je de kans krijgt dat je een e-boek aanbiedt ‘over de beste manier om extravagante theewarmers te naaien’ en je bedrijf melodische instrumenten verkoopt, ga je op weg naar een probleem.

De klant zal jouw site bezoeken om hun gratis e-boek op te halen. Ze zullen het downloaden en zullen waarschijnlijk zeer tevreden zijn als het geweldige gegevens bevatte ‘over de meest bekwame methode om extravagante theewarmers te naaien’. Op het moment dat je ze bereikt via e-mail met bijvoorbeeld een ‘speciale voorstel over vioolsnaren’, behalve als ze door een uiterst onmogelijke, onregelmatige mogelijkheid viool spelen, zullen ze je site niet meer bezoeken. Ongeacht het aantal berichten dat je ze verstuurt, hun voordeel was theewarmers, geen melodieuze instrumenten. Om welke reden is het een goed idee als ze jouw site nog eens bezoeken? De waarheid is dat ze dat niet zullen doen.

Wees je dus bewust van wat je eigen specialiteit echt nodig heeft en bied het aan. Al met al geldt dat hoe meer je gratis geschenken aanbiedt, hoe meer geld je verdient. Het valt op tussen andere verkeersdeelnemers en is een ongecompliceerd idee. Aangezien je over dit kleine briljante stukje belangrijke gegevens beschikt, krijgt je de kans om te werken. Plan wat je zou kunnen bieden, aan wie, wanneer en waar.

7 gedachten over “Waarom “gratis” het gemakkelijk maakt – Je moet geven voordat je krijgt.”

  1. Wonderful website. Lots of useful info here. I am sending it to some buddies ans additionally sharing in delicious. And obviously, thanks for your sweat! Marie-Jeanne Regen Baptist

  2. Ik wil gewoon zeggen dat uw artikel net zo geweldig is. De duidelijkheid in je bericht is gewoon spectaculair en ik mag aannemen dat je een expert bent op dit gebied. Laat me met uw toestemming uw feed pakken om op de hoogte te blijven van de aanstaande post. Heel erg bedankt en ga alsjeblieft door met het plezierige werk. Becca

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *